Monica Kruuse Bach
Marketing Specialist
Leder du efter monicakruuse.dk?
Virksomheden er desværre lukket, men jeg er her heldigvis stadig.
Uddannelse:
2015: BA Arch.
2018: Multimediedesigner
2022: Livs- og Vidensmentor
Erfaring:
2024 – nu: Marketing Specialist (Zeppelin rental Denmark)
2023: Marketing konsulent (FM Bygningsdrift)
2020-2023: Selvstændig marketingkonsulent (Monicakruuse)
Download mit cv her
Se LinkedIn profil
Kom i kontakt:
Send mig en besked på monicakruuse@gmail.com
Projekter
Udtalelser
Podcasts
Projekter
SOLVEIG DALGAARD
Solveig stod overfor et spændende skifte i sin forretning. Hun gik fra kun at tilbyde juridisk bistand til også at være livsmentor.
Derfor havde hun brug for en ny visuel identitet og et logo, der kunne indeholde begge dele og også formidle historien.
OPGAVEN
Opgaven lød på at finde Solveigs nye farver og visuelle identitet samt at designe hendes nye logo.
Farverne skulle være mere afdæmpede og kunne bruges til flere forskellige formål end de forrige. Logoet skulle fortælle historien om en virksomhed og en person med flere passioner. Og det skulle samtidig være så neutralt, at det f.eks. ikke lignede et ‘jura-logo’ eller et ‘mentor-logo’.
Mest af alt var det en opgave, hvor vi skulle finde Solveigs egen nye identitet og forsøge at formidle det i både farver og grafik.
LØSNINGEN
Løsningen er blevet en større farvepalette, fordi Solveig havde et stort ønske om at bruge både grønne og blå toner i sit materiale.
Det er farver, der taler om naturen og om både Danmark og varmere himmelstrøg. Solveig har været expat i Dubai og havde brug for også at vise det i sin forretning.
Som kontrast til naturfarverne har vi fundet en mørk pink, der stammer fra en af hendes ynglingsblomster i Dubai. På den måde er der meget af Solveig i den visuelle identitet.
Logoet har været vidt omkring, men til sidst fandt vi den rigtige løsning. Et S for Solveig, der deler cirklen i to – ligesom Solveig og hendes forretning er opdelt. Logoet er så tilpast neutralt, at hun kan blive ved med at bruge det, selvom hun finder flere og nye passioner i sit arbejde fremover.
En fremtidssikret løsning, der føles helt rigtig for Solveig.
MARTIN ØSTERGAARD
Martin Østergaard havde en gammel hjemmeside. Den var rodet og uddateret med gammelt indhold og alt for mange tilfældige løsninger. Martin havde mistet overblikket og brugte kun nogle få sider til det mest nødvendige.
Efter en grundig SEO optimering blev vi enige om, at den gamle hjemmeside måtte pensioneres, og en ny træde i stedet.
OPGAVEN
Opgaven bestod i at overføre alt det brugbare indhold fra den gamle hjemmeside til den nye, og i at lave nyt indhold der hvor der var behov.
Martins visuelle identitet var ikke-eksisterende, og han havde ikke noget logo. Derfor skulle begge dele udformes inden hjemmesiden skulle bygges, så det kunne blive en flot ny helhedsoplevelse.
Det var også vigtigt for Martin (og mig), at alt det gode SEO arbejde, vi havde lavet med den gamle hjemmeside, kom med over på den nye på den bedst mulige måde.
LØSNINGEN
Løsningen er blevet en flot ny hjemmeside, der er både rydelig og nydelig. Den har masser af udviklingspotentiale, og fremstår både professionel og gennemarbejdet.
Der er fjernet en masse gammelt indhold, der ikke var aktuelt mere, og lavet redirects og nye blogindlæg, til at erstatte de gamle.
Nyt indhold er lavet og sider er designet således, at Martins kunder bliver hjulpet bedst muligt, når de besøger hans hjemmeside.
Martin har fået overblikket tilbage og kan nu selv redigere sin egen hjemmeside efter behov.
COLOURQUEEN
Anna kom til mig efter en ubehagelig samtale med en overivrig sælger. Han havde sablet hendes hjemmeside ned, og hun var nu rigtig ulykkelig. Bange for at alt det han sagde af grimme ting om hendes side og forretning, var sandt, og bange for, at træffe en forkert beslutning.
Hun havde både brug for moralsk støtte, faglig sparring og et løft af hendes daværende hjemmeside.
OPGAVEN
Opgaven bestod mestendels af, at få Anna på ret kurs igen. Give hende troen på sig selv tilbage, og forsikre hende om, at det slet ikke var så galt, som hun fik fortalt.
Vi blev enige om at lave et redesign af hendes hjemmeside. Hun havde en dårlig oplevelse i bagagen med et webbureau, så det var vigtigt for hende, at hendes hjemmeside denne gang skulle udstråle hende ‘vibe’ og føles helt rigtig.
Derfor blev opgaven at finde frem til kernen af hendes virksomhed og få det ført frem i lyset på hendes hjemmeside.
LØSNINGEN
Løsningen blev noget mere farverig end hjemmesiden var før. Den hedder vel ikke ColourQueen for ingenting!
Vi fik nogle af hendes signaturfarver til at fylde lidt mere, og der kom en rød tråd i designet.
Anna føler sig nu helt hjemme på sin egen hjemmeside, og det skinner tydeligt igennem, hvad der foregår i hendes virksomhed.
Siden er blevet ryddet op og Anna har igen lyst til at arbejde med sin hjemmeside og udvikle den i takt med hendes forretning.
ANNE DAMGAARD
Anne Damgaard havde et logo, hun selv havde tegnet da hun startede sin virksomhed for år tilbage. Nu er det blevet tid til at få det logo tegnet op og rettet til.
Samtidig ønskede hun at få en visuel identitet hun kan bruge på alle sine platforme.
OPGAVEN
Annes gamle logo havde brug for en opfriskning og en professionel overhaling.
Samtidig havde Anne brug for at få defineret sit brand og sine farver, så hun kan fremstå som det troværdige og seriøse brand, hun er. Personligt havde Anne også brug for at få sat ord på sit brand og for at have de her farver, hun elsker, som hun kan tage frem og bruge hver gang, der skal laves noget i hendes forretning.
LØSNINGEN
Løsningen var ikke lige til at finde. Vi var gennem mange fortolkninger af logoet – abstrakte, minimalistiske osv. Men til sidst besluttede Anne sig for, at hun egentlig var rigtig glad for sit oprindelige logo, og at vi skulle ligge os meget tæt op ad det.
Som sagt så gjort. Derfor er logoet Annes eget design, med viden der spreder sig som bølger. Jeg har bare tegnet det op og rettet det en smule til.
Farverne vi har fundet frem til repræsenterer havets blå farve og strandens lyse beige. Farverne skal tale om om optimisme, friskhed og naturen.
Nu er der styr på, hvilke farver Anne skal bruge i sin forretning for at hendes brand fremstår som en professionel helhed på alle platforme.
BORUP OSTEOPATI
Borup Osteopati havde en ældre hjemmeside med et uddateret design. De havde brug for at få ryddet op og sat hjemmesiden op på en ny og mere overskuelig måde.
OPGAVEN
Den eksisterende hjemmeside havde brug for et løft. Billeder og grafik skulle opdateres, da der var blevet taget nye billeder og de havde fået nye farver.
Overordnet set skulle hjemmesiden have en makeover og rettes til, så kunden igen selv kunne overskue siden og den videre udvikling.
LØSNINGEN
Løsningen blev en gennemgang af alle sider på hjemmesiden. Der manglede små essentielle ting såsom SSL certifikat og en gennemgående tilretning til tablet- og mobilvisning.
Da disse var på plads, blev hjemmesidens indhold omstruktureret og sat op på en mere overskuelig måde, både for besøgende og for kunden selv.
Det blev gjort lettere at foretage en booking og at finde den information, man som besøgende har brug for.
MØLLGAARD ENTREPRENØR & ANLÆG
Møllgaard Entreprenør & Anlæg var en helt nystartet virksomhed, der havde brug for grundlæggende visuel identitet og logo, så han kunne få gang i sin forretning.
Målet var at se professionel og erfaren ud, selvom han ikke havde været i branchen så længe.
OPGAVEN
Niclas, der ejer Møllgaard Entreprenør & Anlæg, ønskede et gennemgående visuelt udtryk, der kunne bruges både online, fysisk og på bil og tøj. I anlægsbranchen er det vigtigt at kunne bruge de fysiske elementer som markedsføring, så derfor skulle det være noget, der var let genkendeligt og som samtidig så professionelt ud.
LØSNINGEN
Kunden ønskede et logo, der med det samme gør det tydeligt for kunder, hvad virksomheden kan. Når det bruges på tøj og arbejdsbil er det en del af virksomhedens markedsføring.
Det måtte gerne være et traditionelt logo, men stadig visuelt attraktivt.
Vi valgte at arbejde med gravemaskinen som figur, men at inkorporere den som en del af et mere lukket logo.
Design til bil og tøj blev udført med reklameværdien for øje. Tekst, telefonnummer og logo er placeret således, at forbipasserende har størst mulighed for at få øje på det, de skal bruge.
Uden at genere nogen, kan man nok godt sige, at byggebranchen ikke altid har de bedste logoer. Så når Niclas kommer ud i landet med et overbevisende og gennemgående visuelt udtryk, som oven i købet er let at forstå og afkode, så er han allerede foran nogle af sine konkurrenter.
MILØK
Miløk var en nystartet virksomhed, der selv designer, producerer og sælger det skønneste babytøj.
De havde selv en klar holdning til farver og billeder, men udover det havde de brug for en webshop og en visuel identitet.
OPGAVEN
Opgaven bestod i at skabe et sammenhængende visuelt univers efter kundens ønsker. De kom med forslag til farver og logo, men det skulle sættes sammen til en meningsfuld helhed.
Kunden havde også brug for en webshop til at sælge sine produkter på. Der skulle være mulighed for udvikling af shoppen på sigt, men for nu lægges ca. 4 produkter ind.
De ville gerne oplæres i at kunne opdatere, vedligeholde og udvikle deres egen hjemmeside.
LØSNINGEN
Løsningen blev en smuk sammensætning af farver, der understreger mærkets passion for miljøet og naturen. De jordlige nuancer passer rigtig godt sammen med deres første kollektion af tøj, og det hele giver en varm og tryg helhedsfornemmesle. Besøgende får med det samme en følelse af Miløks brand.
Hjemmesiden blev designet i WordPress med WooCommerce for at give kunden den ønskede mulighed for udvikling på sigt. Jeg var support på Miløks opsætning af shoppen, så de undervejs fik lov at afprøve og lære, hvordan de bedst kan arbejde med deres hjemmeside og lægge produkter ind.
HEJ NABO
En landingsside til en kampagne for Fucking Flink og Københavns Kommune.
OPGAVEN
Kunden ‘Fucking Flink’ havde brug for at få lavet et kampagnesite til kampagnen: Hej Nabo, som de har lavet i samarbejde med Københavns Kommune.
Opgaven var at lave en enkelt landingsside med få kriterier, men der var alligevel et par benspænd, da der er særlige krav til hjemmesider lavet i samarbejde med Københavns Kommune.
LØSNINGEN
Fucking Flink kom både med tekster og mange fine illustrationer. Løsningen blev til ved at udvælge det indhold og netop de illustrationer, der rent faktisk skulle være på kampagnesitet.
Det hele inden for den visuelle stil, naturligvis.
Selve hjemmesiden er lavet som en onepager, hvor al information vises på én side. I tillæg satte jeg en side op til privatlivsbetingelser.
AP EL & VARMEPUMPER
Bemærk: Jeg har ikke designet logoet fra start. Jeg har lavet tilretninger efter kundens ønske.
AP El & Varmepumper udvidede forretningen med ekstra ydelser og skulle i den forbindelse have udviddet logoet også. Samtidig ønskede de at få layoutet en folder, der kunne hustandsomdeles.
OPGAVEN
At tilrette logoet efter kundens ønsker. AP El & Varmepumper havde et rigtig fint logo, de var glade for, men havde udviklet sig i en retning der gjorde, at teksten på logoet måtte laves om.
Samtidig skulle de bruge en folder til markedsføringsformål, som de havde brug for hjælp til at få sat op. Den skulle hustandsomdeles og der skulle findes plads til en del information på lidt plads. Layoutet skulle naturligvis holdes i virksomhedens farver og visuelle udtryk.
LØSNINGEN
AP El & Varmepumper fik rettet deres logo til, så det nu indeholder den information, de ønsker.
Samtidigt blev der layoutet en dobbeltsidet folder, som de kan bruge i deres markedsføring.
FØDSEL I BALANCE
Linnea kom til mig med et ønske om at få opdateret sin daværende hjemmeside. Hun følte ikke, at hjemmesiden afspejlede hendes virkomhed og hendes person, og hun var ikke tilfreds med hverken forsiden eller opbygningen generelt.
Linneas største problem var, i korte træk, at det hele rodede rundt, og hun havde mistet overblikket. Hun havde ikke selv styr på sin hjemmeside eller nogen idé om, hvor hun skulle starte.
Således handlede noget af denne opgave også om at give Linnea tekniske redskaber og troen på, at hun godt selv kan.
OPGAVEN
Vi startede med at definere opgaven.
Hvad betyder det egentlig, når Linnea synes, siden er ‘rodet’? Hvad er det, hun ikke kan lide ved det nuværende design?
Vi skulle helt ind til kernen i problemet for at kunne arbejde på en bedre løsning.
Oprindeligt var Linneas ønske at opdatere den daværende hjemmeside, men med min vejledning blev vi enige om at starte forfra på et nyt domæne, da det alligevel var planen på sigt.
LØSNINGEN
Linnea er doula og tilbyder meget personlige behandlinger og services, så selvfølgelig skulle hjemmesiden afspejle dette.
Den visuelle identitet blev skabt udfra et ønske om at adskille sig fra konkurrenternes ofte meget lyserøde og feminine udtryk, uden at fravige så meget, at kunder ikke kan afkode budskabet.
Samtidig ønskede vi fokus på kerneydelserne og hvordan de skulle opfattes. Det blev til et lyst og luftigt layout med klare, friske farver, der spiller flot sammen. Stadig lidt klassisk ‘feminint’, men med knapt så meget lyserødt.
Der er lagt et stort arbejde i at få lavet en ny opbygning af hjemmesiden, der var overskuelig både for besøgende og for kunden. Den gamle hjemmeside var rodet og lavet lidt tilfældigt, så med den nye opbygning har Linnea fået overblikket tilbage.
BARFODSVERDENEN
Opgaven for Barfodsverden bestod i at designe og bygge en hjemmeside, der både ville fungere som webshop og som opslagsværk.
Målgruppen har et stort behov for at kunne søge information før beslutningen om køb tages, så fokus for designet har været at skabe et let tilgængeligt købsflow, der vil hjælpe førstegangskøbere bedst muligt.
OPGAVEN
Barfodsverdenen var en nystartet virksomhed og havde, udover hjemmeside, behov for både logo, visuel identitet og grafik til sociale medier.
Den visuelle grafik skulle ydermere kunne videreføres til fysiske skilte og dokumenter.
Efter 2 år er butikken desværre lukket, men opgaven var og er et fantastisk spændende studie i købsadfærd og brugerrejsen på hjemmesiden.
LØSNINGEN
Løsningen for Barfodsverdenen blev at skabe et univers og en følelse. Det havde været for oplagt at begynde at bruge illustrationer af fødder eller lignende. Det ønskede kunden ikke. Men de ønskede at understøtte følelsen af frihed. At kunne bevæge sig frit, som barfodssko netop giver lov til, og samtidig følelsen af højt til loftet, rummelighed og plads.
Alt dette blev sat sammen til en farvepalette af støvede, men dog kraftige farver, der skulle være nemme at genkende – også for at adskille sig fra konkurrenter, der ikke benytter samme visuelle stil.
Barfodsverdenen ønskede genkendelighed både online og fysisk, så de forskellige elementer er designet med netop det for øje. Derfor er der f.eks. valgt et tydeligt bjerg-ikon som logo, da både form og farve hurtigt kan aflæses.
Opgaven var at skabe en helhed og en sammenhæng mellem de forskellige platforme, og løsningen endte med at handle mest om frihed.
(Virksomheden er lukket)
VESTERLYNG CAFÉ
Vesterlyng Camping har en skøn lille café tilknyttet; Vesterlyng Café. De står for godt håndværk og hjemmelavet mad. Gode klassiske retter med stor forankring i lokalsamfundet.
Deres gamle hjemmeside var uddateret og svær at vedligeholde, så den trængte til en kærlig hånd.
OPGAVEN
Vesterlyng Camping kontaktede mig for at få lavet en helt ny hjemmeside til deres café.
Logoet skulle de beholde, da det hører til campingpladsen, men ellers skulle caféen have en opdatering, og det betød et helt friskt visuelt udtryk.
En visuel identitet der bedre harmonerer med caféen og dens karakter.
LØSNINGEN
Løsningen for Vesterlyng Café blev at lave en ny visuel identitet i samarbejde med caféens bestyrer. Det satte retningen for hele hjemmesidens udtryk og opbygning.
Det visuelle skulle afspejle det naturområde, caféen og campingpladsen ligger i, og det skulle understrege følelsen af den slags mad, der bliver lavet på stedet. Hjemmelavet, fra jord til bord og høj kvalitet.
I opbygningen af den nye hjemmeside blev en del af det gamle indhold slettet for at gøre plads til det nye, der har været efterpurgt af kunder. F.eks. et online menukort, opdaterede åbningstider og flere beskrivelser af mad og råvarer.
Der var fra caféens side et stort ønske om automatisering af både bordbestilling, take away og udgivelse af indhold, så det har været en prioritet i denne opgave. Der blev sat integrationer op til både bordbestilling og take away, således at det nu kører automatisk, og kunden har frigivet tid til at lave mad i stedet for at tage telefonen.
Til slut blev bestyreren vejledt i, hvordan hjemmesiden løbende opdateres og vedligeholdes.
LENE OKHOLM
Lene Okholm er selvstændig økonomisk rådgiver, der specialiserer sig i økonomitjek, uvildig pensionsrådgivning og kurser i privatøkonomi.
Hendes gamle hjemmeside passede ikke til det, hendes forretning var på vej imod. Derfor skulle hun have en ny, med nyt domæne og ny identitet.
OPGAVEN
Lene kontaktede mig for at få hjælp til at sætte sin nye hjemmeside op. Hun var startet selv, men var end i en blindgyde, og havde brug for hjælp til at komme videre selv.
Hun havde behov for en ny visuel identitet og et logo, der skulle passe til hendes fremtidige forretning. En forretning hvor hendes primære målgruppe er kvinder, der selv vil have styr på deres egen økonomi.
Opgaven havde en kort tidshorisont.
LØSNINGEN
Vi indledte samarbejdet med at tage en snak om, hvem hun er som person, og hvad hun gerne vil være og signalere som virksomhed.
Den visuelle identitet blev til på baggrund af hendes nye målgruppe. Let og feminin, men samtidig seriøs og professionel.
Hjemmesiden er bygget i moduler, så Lene selv kan lave nye sider med præcis det indhold, hun har brug for, uden at skulle bygge en masse fra bunden hver gang.
Det endte med en helhedsløsning med både logo, visuel identitet og opsætning af hjemmesiden.
Til sidst satte vi os sammen, så jeg kunne vise Lene, hvordan hun selv redigerer og bygger videre på sin hjemmeside. På den måde behøver hun kun min hjælp, når der skal laves større ændringer.
PÅ DEN ANDEN SIDE
Til en endnu ikke opstartet podcast, manglede kunden et logo som kunne bruges til markedsføring.
OPGAVEN
Opgaven var et logo til en podcast, der skulle handle om mødet mellem to parter, der var uenige om noget.
Parterne blev bedt om at sætte sig i den andens sted og argumentere for modpartens synspunkter.
Logoet skulle gerne afspejle podcastens præmis, så den kunne forstås med det samme.
LØSNINGEN
Logoets design tager afsæt i podcastens idé. Det viser to sider af samme sag, men ikke som to personer i opposition. Farverne er holdt neutrale med et markant islæt af pink, for at skabe blikfang og spil i motivet.
VESTERLYNG CAMPING
Vesterlyng Campings hjemmeside er designet i Duda. Oprindeligt stod jeg for designet, da jeg var ansat på et webbureau, men de gik konkurs og Vesterlyng Camping ønskede at fortsætte som min kunde.
Deres hjemmeside havde behov for et løft og et let redesign, da en del af de gamle løsninger ikke længere fungerede for virksomheden.
OPGAVEN
Vesterlyng Camping havde et ønske om en mere moderne, let og overskuelig forside, der ville gøre research-fasen lettere for deres besøgende.
Farverne og billederne havde også brug for en opdatering.
LØSNINGEN
Løsningen for Vesterlyng Camping har været små ændringer over tid i stedet for én stor og omfattende designændring. Vi har løbende skiftet farver, billeder og elementer ud for at holde siden opdateret med nyeste information.
De besøgende på siden og på campingpladsen har brug for f.eks. at kunne foretage bookinger, finde et kort over pladsen, læse hvordan bruserne virker osv. Så den løbende opgave er at servere den information på en overskuelig måde, der giver mening for de besøgende.
REMACS.DK
Bemærk: Da opgaven blev udført hed virksomheden iRefurb – alt materiale er efterfølgende rettet til.
ReMacs sælger refurbished macs – altså genbrugte computere. Det var en nystartet virksomhed, der skulle ud og positionere sig på et nyt marked. Derfor havde de brug for både visuel identitet, logo og en webshop.
OPGAVEN
Ønsket fra kundens side var, at genbrugstanken skulle skinne klart igennem på websitet og i den visuelle identitet, så kunderne med det samme forstår konceptet.
ReMacs ønskede at udstråle modernitet og professionalisme, så udtrykket er blevet en moderne bæredygtig virksomhed.
Hjemmesiden skulle fungere som en webshop, der var sat op med forskellige kategorier, badges og filtreringsmuligheder.
LØSNINGEN
Løsningen er blevet en helhedsoplevelse af ReMacs som brand, hvor alle online dele spiller flot sammen.
Websitet indeholder en webshop, som ReMacs selv administrerer.
Kundeoplevelsen har været i fokus, og der er lagt energi i at optimere forsiden til salg.
Den visuelle identitet viser virksomhedens værdier, så de besøgende forstår hvad siden handler om, allerede inden de er begyndt at læse teksten. Derfor er der lagt vægt på de grønne farver med en stærk pink kontrast, der både skaber liv og energi på siden og fortæller en klar historie om genbrug og bæredygtighed.
Logoet er designet med samme tanke. Den grønne pil understreger ‘genbrugstanken’, men er samtidig minimalistisk og kan bruges for sig selv som et grafisk element.
Hjemmesiden er designet i Duda, da det var kundens store ønske.
Som tillæg til websitet har jeg opsat ReMacs facebookside, hvor opgaven primært bestod i at lave et design, der ligger i forlængelse af hjemmesiden og den øvrige online tilstedeværelse.
RØRVÆRK VVS
RørVærk VVS var en nystartet vvs-virksomhed på Lolland, der havde brug for en visuel identitet og logo. I løbet af opgaven fandt vi også frem til et behov for en tagline.
OPGAVEN
Kunden ønskede et gennemgående professionelt og troværdigt udseende. For at adskille sig fra sine konkurrenter skulle det være enkelt og let at afkode for kunden.
Designet skulle også tilpasses til bil og arbejdstøj.
LØSNINGEN
Efter en indledende samtale om virksomhedens kerneværdier, fandt vi frem til ordene: professionel, dygtig og ærlig.
På baggrund af samtalen med kunden udformede jeg sloganet: “Har tjek på vvs” og designede logoet som et tjek-tegn. Dette for at understrege, at Rørværk VVS er dygtige og professionelle, men også for at tappe ind i den verserende trend blandt håndværkerfirmaer, at det godt må være en lille smule plat og humoristisk. Så husker kunderne bedre.
Det grønne tjek-tegn giver et øjeblikkeligt positivt indtryk på dem, der ser det. Bevidst eller ubevidst.
Design til bil og tøj blev udført med reklameværdien for øje.
Tekst, telefonnummer og logo er placeret således, at forbipasserende har størst mulighed for at få øje på det, de skal bruge.
Efterfølgende har Rørværk VVS været finalist ved Årets Håndværker hele 4 gange (2023) og har vundet 1 gang.
Udtalelser
EN KÆMPE ANBEFALING HERFRA!
“Jeg har brugt Monicas hjælp til opbygning af min nye hjemmeside og det har været alle pengene værd!
Jeg var lidt presset på tid, men Monica var meget fleksibel og virkelig professionel. Hun holder sine aftaler og det hun laver er fantastisk!
Jeg er ikke ret god til alt hvad der har med grafisk arbejde at gøre, men efter Monica har undervist mig, føler jeg mig rustet til at foretage redigering af min hjemmeside selv fremadrettet.”
Lene Okholm, www.leneokholm.dk
VI ER VIRKELIG GLADE!
“Hos remacs.dk er vi virkelig glade for den hjemmeside, Monica har udviklet til os.
Monica har evnen til at kombinere dine egne ønsker med hendes idéer, og ud fra det lave et fantastisk resultat.
Der er ikke noget, der er overladt til tilfældighederne. Jeg vil anbefale Monica til alle, der vil have en skarp hjemmeside, til en god pris.”
Jonas Jensen, www.remacs.dk
VORES FULDE TILFREDSHED!
“Vi har løbende arbejdet sammen med Monica omkring diverse store og små opgaver i relation til grafik, webdesign og vedligehold.
Faktisk har samarbejdet været videreført fra en tidligere ansættelse, hvor vi har været rigtig glade for hendes altid både positive og pro-aktive tilgang til opgaver, som altid har været løst til vores fulde tilfredshed.
Derfor er det slet ikke svært at give hende den bedste anbefaling herfra!”
Torben Berner, www.vesterlyng-camping.dk
VI FØLTE OS TRYGGE OG MØDT
“For os handlede det om, at finde en person som kunne skabe det visuelle udtryk, som vi ønskede på vores kommende webshop. Samtidig en med god erfaring, stort know-how også indenfor SEO. Derfor valgte vi Monica.
Monica er passioneret omkring hendes opgaver og derfor også menneskerne bag. I et samarbejde med hende følte vi os trygge, mødt og som et hold med god kommunikation!
Det har været en fornøjelse, Monica. Tak og god vind!”
Nina Truong, www.milok.dk
PÅ BEDSTE OG HYGGELIGSTE VIS
“Det er faktisk overhoved ikke bare liiige at lave en hjemmeside. Skal den se ordentlig og overbevisende ud, er der en hel del, man skal vide om temaer, plugins og kodejustering. Plus at man også tænke over stil, budskaber og call to actions. Men med hjælp fra Monica får man stille og roligt arbejdet sig igennem det hele på bedste og hyggeligste vís.
Jeg vil klart anbefale dig at tage med på Monicas workshops, hvis du absolut vil designe din egen hjemmeside. ”
Signe Munch-Pedersen, www.signesbureau.dk
DU FORSTOD MINE ØNSKER!
“Jeg synes, du har været meget rar at samarbejde med, og jeg har følt, at du lyttede til mig. Jeg har i høj grad haft en følelse af, at du forstod/vidste, hvor jeg er som selvstændig, og at du forstod mine behov, frygter og ønsker.
Jeg ved ikke, om jeg kan konkretisere det med et eksempel, men selve resultatet og at du f.eks. valgte at bruge den lyserøde farve, er et godt eksempel på at du fangede min “vibe”.
Jeg tror også, jeg hurtigt bestemte mig for, at det var dig, jeg ville have hjælp af, det føltes intuitivt for mig. Jeg vil helt klart anbefale dig til andre og kunne sagtens finde på at købe din assistance igen.”
Anna Gudlaugsdottir, www.colourqueen.dk
STOR TILLID TIL MONICA!
“Monica har haft super fornemmelse for, hvor jeg var i hele processen.
Min forretning og jeg er virkelig afhængige af hjemmesiden. Derfor er det umuligt i sådan en omfattende proces ikke at føle sig på en øde ø indimellem.
Monica har jo andre kunder og andre gøremål. Men selv om jeg var urolig, var jeg alligevel sikker på, at Monica lige om lidt ville dukke op igen med respons på min seneste mail og skubbe processen videre mod målet.
Jeg har haft stor tillid til Monica undervejs, selv om det er en sårbar manøvre at skulle lægge så meget i en fremmeds hænder.”
Martin Østergaard, www.martinoestergaard.dk
MONICA ER SUPER GOD!
“Monica er super god til at formidle det tekniske på et forståeligt niveau. I løbet af en enkelt samtale om min hjemmeside fik hun gjort SEO langt mere overskueligt at kaste sig over – noget jeg har udsat og udsat, fordi det virkede for langhåret.
Hun kom også med enkle tips til, hvordan jeg kan løfte hele udtrykket på min hjemmeside med mindre ændringer. Og hun inspirerede mig til at lege videre med en detalje, jeg havde opgivet af ændre, og dagen efter lykkedes det faktisk.
Hendes gennemgang af min hjemmeside var virkelig brugbar og fik mig ud af min egen hjemmeblindhed. Det gav mig blod på tanden, så jeg efterfølgende har fået lavet endnu flere forbedringer.”
Maria Bøgh, www.storiesbybogh.dk
DEADLINE BLIVER HOLDT
“Monica er god til at sætte sig ind i virksomhedens behov og foreslår løsninger med respekt for virksomhedens egne ressourcer. God til at sparre og deadline bliver holdt.”
Helle Raun, www.vesterlyng-cafe.dk
INGEN HJEMMESIDE UDFORDRING ER FOR STOR
“Monica har fået mig til at føle, at ingen hjemmeside udfordring er uoverstigelig, og at jeg kan få alt det, jeg vil, til at ske.
Jeg har nu en person i mit netværk, som jeg kan tage fat i, når jeg har brug for hjælp – hvilket er værdifuldt i sig selv.”
Julie Bruun-Petersen, Connecting Strings Mentoring
KÆRLIGHED TIL SINE KUNDER
“Hvis du har brug for en ’hands on’ tilgang til din visuelle identitet, så er Monicas workshop enormt givende.
Monicas kærlighed til sine kunder skinner så klart igennem – hun deler ud af sin viden og giver så meget konkret med.”
Solveig Dalsgaard, www.solveigdalgaard.dk
KAN VARMT ANBEFALE MONICA!
“Monica hjalp mig til bedre at forstå hvordan jeg får mit budskab og min personlighed ud igennem mit brand.
Hun var enormt god til at hjælpe mig med at reflektere og sætte mig i fokus.
IT har altid været et svagt punkt for mig, men efter at have talt med Monica og fået hendes hjælp, føler jeg mig mere og mere på hjemmebane når jeg redigerer min egen hjemmeside.
Nu tør jeg faktisk kaste mig ud i flere ting og jeg nyder at jeg selv forstår min hjemmeside og selv er i stand til at lave ændringer på den.
Kan varmt anbefale Monica.”
Katrin Aabling-Thomsen
Podcast
Vi Sætter Sejl
Opstart 2023
I 2023 startede jeg podcasten ‘Vi Sætter Sejl’.
En podcast om drømme, frihed, natur og om at lære at sejle.
I hvert afsnit af podcasten taler jeg med en ekspert om et specifikt emne. En ekspert er en sejler med meget erfaring, med en særlig historie eller én med en unik viden.
Mit udgangspunkt er, at jeg er helt ny i sejlerverdenen og gerne vil lære det hele. Det kan man måske ikke i podcasten – endnu – men det er et godt sted at starte!
HVAD ER DET VÆRSTE, DER KAN SKE?
20. OKTOBER 2022
I 2022 deltog jeg i podcasten ‘Find Hverdagsmagien’ med Camilla Qwist.
I podcasten kan du høre vores samtale om min vej til iværksætteri. Hvordan jeg troede, jeg altid skulle være ‘den pæne pige’, men at jeg efterhånden har lært at være i verden, præcis som jeg er.
Du kan høre om min holdning til feminisme og retten til at have hår på benene. Om at skabe et meningsfyldt arbejdsliv, hvor der er plads og frihed til at vælge tiden med mine børn til.
EN KONKURS BLEV SKUBBET TIL IVÆRKSÆTTEREJSEN
5. JULI 2022
I 2022 deltog jeg i podcasten ‘Bliv Kvindelig Iværksætter’ med Majbrit Kierkegaard.
I podcasten kan du høre vores samtale om den konkurs, der blev skubbet til min iværksætterrejse.
Vi taler om, hvad det gode (arbejds-)liv er for mig og hvordan jeg konstant er på mission for at finde det og opretholde det. Det handler for mig ikke om HVAD jeg laver, men i langt højere grad HVORDAN og HVORFOR.